AF's

Ehem ehem. so hari ni punya entry berbeza sedikit. nampak tak gambar abang comel kat atas tu? eh jangan tgk lama lama. okay nama dia Muhd Adib Faisal Bin Mohd Yusoff. 16 Tahun. Hmmm aku dah sayang sangat kat dia. haha. jiwang ~ He is mine. better whatchaout! dia ni sukaaaa tidur. time caling boleh pulak dia tidur. Haiyaa -.- he's very good listener. aku selalu share masalah dgn dia. walaupun kekadang masalah aku tu mengarut. aku try nak buat lawak dkat dia tapi tak menjadi. at least aku try k. tapi satu je perkataan yang paling aku ingat. dia panggil aku suara comel. aku tau lah suara aku macam itik or kucing tersepit. paling penting dia suka :) but now aku jujur, dia sekarang bukan lah dia yang dulu. dulu dia panas baran. baran tahap dewa. tapi sekarang. see? dah tak ada dah. dulu pernah couple tahun 2010 tapi da break. tgk2 dia mintak couple plak . aishhh malu la :) 9/6/2012/ I'll remember that. tapi kenapa dia jauh sangat? Ya Allah. Perak kot. jauh bebenor. aku stay kat Seremban. we are far apart. setahun jumpa 2/3 kali je. tu pun tak menyempat. tapi yang penting aku percaya dia, dia percaya aku. done. for me he is the one. No replacement. permudahkan lah segala nya. InsyaAllah. Amin