Superman ♥

Rasa bersemangat pulak nak update entry harini. okay take a deep breath .. hold on -- k tahan jee. haha. 26/27 Oct lepas. priceless moment ohh masa tuu. jumpa pakcik ni buat kali terakhir. Lepas ni tak jumpa da sampai SPM. sedih idok? dapat lah lepas kan rindu dalam masa dua hari yg tak sampai tu . tolak dgn waktu tolong tolong , tidur , makan . aihhh sekejap jee. nak compare dengan setahun ? susah la hidup . tapi aku happy sebab dapat spend time dengan dia walaupun sekejap. and hajat aku dah tercapai nak bagi baju dekat dia. ihihi . dia pakai baju tu masa dia nak balik perak . terharuu aku masa tu . masa nak balik tu memang sedih gila nak tgk dia pegi . bukan apa jumpa beberapa kali je kot. dah nak balik . mengalir la jugak air mata ni. tapi utk SPM aku kena korban kan laa . takpe sayang, lepas SPM kita keluar k? kita ada banyak masa nak keluar . sabar eh ? jgn gelojoh . eh tu aku tipuu. haha . sempat laa lepak dgn dia waktu tuu . walaupun esok tu ada masalah besar . aku rasa mcm nak perang dunia je aku dgn diaa . memang sakit hati la waktu tu. dah laa tu tak penting . Adib, aku syg kau tau tak ? aku tak rela kau pegi . cehhh . penuhi janji yg kau buat tuk aku tuu . haha . mcm2 dugaan yg datang . kekadang rasa macam nak menyerah jee . pikir pasal dia aku terus kuat. I need to think positie and step forward . forget about the past . get my chin up and live my life . Muhd Adib Faisal B Mohd Yusoff, i bet you're the best thing in my life . you've complete everything. and dont get too tension ! :P haha . pisang tak pisang aku masa gaduh tu try ungkit pasal benda tu . tgk sapa makan kaki . ok tu aku tipuuu :D