Friendship


Friends. siapa yang tak ada kawan? haha. for me friend is the best person to share our secret. mcm tak complete je kan kalau hidup tak ada kawan. ibarat gulai tanpa gula. eh apa aku menyimpang ni. macam orang lain jugak aku pun ada kawan baik. kami sahabat baik berenam. aku, rabia, mimi, ajmal, aisya and aqilah. meh sini aku cerita sorang2 punya character. Firstly, Rabia. hehe. she is my wifey forever. kitaorg ada panggilan manja. dia panggil aku kiki and aku panggil dia sayang. aku sayangggg kat dia. she is the only one that i trust. share problems with her. she's like my own sister. :D haha but sometimes dia suka down kan aku :( haha gurauuuu jaa. Next, Ajmal. 5 years with me. lama gilaa k. walau apa yang dia buat dia tetap best friend aku. :') kekadang teringin nak bergurau dgn dia tapi dia tak suka. haha. Then, Mimieyyy. haha kawan aku paling cun melecun. muka mcm mix chinese. tapi dia paling marah kalau ckp pasal mata dia yg sepet tu. comel what? bagi aku dia perfect. paling pandai antara kitaorg. makcik kecik ni lah yg suka dgr cerita aku. she's very good listener. sanggup dgr masalah aku. sayang mimiey :) Now, Aisya. makcik yang suka bercakap mcm buntut ayam. rail keta api pun kalah. gaya macam makcik tapi caring. chubby betul pipi dia. suka buat mata besar. haha. dia ni kitaorg gelar "Najwa Latif" sebab muka dia seakan akan and then suara pun sedap. Masya Allah. hehe syg makcik :) and Last, Qilala ~ ustazah dikalangan kitaorg. aku memang respect gila kat dia. tutup aurat yg paling sempurna. pegi sekolah siap pakai inner and then pakai seluar kat dalam. pernah jugak aku tanya tak panas ke? lepastu dia jawab neraka tak panas ke? haha kan dah kena aku. So tu lah character kawan2 aku. bagi aku dorang yg paling best walaupun korang kata kawan korang lagi hebat. for me being with them is the best moment for me. Thanks you guys :*