Natasya Qistina ♥

This entry bukan bertujuan nak pujuk aca ke pe tapi nak ganti entry dulu yg lost. Natasya Qistina Binti Badrul Hisyam. Here we start.
Dia sorang lah adik yg aku ada, you know what? aku syg dia sgt. tak tau ah dia syg aku ke tak. hihi. Ok dia ni pendek, moks, kuat ckp but deep in her heart, she is a very nice girl. bila dia cite semua masalah dia and semua rahsia dia dkat aku, aku rasa Ya Allah, dia caya kan aku? means aku kena jaga rahsia dia la kan. Eventhough kitaorg jauh, sorang duk kuang sorang duk seremban tapi kita ttp sayang. Aca pnah ckp, Yelha , ka nerry mane prnah syg aca kan ? sapa ckp kak nery tak syg aca. siapa yg tak syg adik sendiri? yela aku slalu ckp kat kwn aku tung ah ada adik duk serumah boleh gurau2. pastu dorg ckp takde untung nyaaa. aku kan mana pnah rasakan. eh tolong laaa hargai adik badik sndiri. cukup syukur la eh? aku pnah jugak terpikir nak duk serumah and satu sekolah dgn adik aku. time kat sekolah, dia pegi kelas aku, pinjam barang aku. like seriously aku nak sgt camtu. hidup kat seremban ni lonely. Aca, aca ingat tak time kita gaduh dulu? kak nery just pkir eh aku ada buat salah ke? time kita tak tegur tu kak nery naaaaakkk sgt tegur aca, tapi aca je buat bodoh. yela caa, semua org pnah buat salah kan. kak nery tak suka kita gaduh, rasa mcm nak jeee balik seremban dari aca tak tegur kak nery. please aca taknak gaduh daa. kita tiga adik badik jee. tak elok gaduh2. kalau kak nery ada buat salah takyah la majuk lama2. aca syg, bukan bermaksud takde entry pasal aca, kak nery tak syggg. kak nery syg aca tau tak. tapi yg sbnar nya entry pasal aca tu mmg ada. tapi was not found sbb kak nery da tukar template blog ni dari blogskin. aca paham tak? tali persaudaraan adik beradik kalau dicincang tak kan putus. walau apa pun yg terjadi, aca tetap adik kak nery. no matter what :')